DM, CRM & Loyalty

Mijn resultaatgerichtheid en het perfectionisme sluit aan bij deze specialiteit. Het continue meten en verbeteren van de communicatie is waar mijn passie ligt. Bij Ogilvy & Mather Direct heb ik het DM vak geleerd op het account American Express en ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het opzetten van een loyalty programma; het eerste retail loyalty programma, voor Felix. Hieronder vindt u een greep uit mijn overige en recentere ervaringen op dit gebied.

De Bijenkorf Card

Bureau: Freelance i.s.m. Loyalty Lab

Als Campagne Manager CRM verantwoordelijk voor het ontwikkelen en
uitwerken van:

  • Upgrade, spend-, cross- en upsell campagnes
  • E-mailmarketing- testcampagnes
  • Een programma voor een specifieke segment binnen de groep van Card Members voor 2012
  • De introductie van haalmeeruitjecard.nl voor de Bijenkorf Card Members

Rocks’

Bureau: Freelance

Als Corporate Marketing Manager verantwoordelijk voor een optimale voortgang, coördinatie, afstemming en communicatie in projecten, waaronder de introductie van een nieuwe catalogus voor spaarders ( van 1 naar 4 keer per jaar) en de implementatie van een nieuwe webshop gebaseerd op de nieuwe stijl van de catalogus.

 

Air Miles – Loyalty Management Netherlands B.V

In vaste dienst

Als Communications Coordinator (mede)verantwoordelijk voor:

  • Het opstellen van het Marketingcommunicatieplan;
  • Het ontwikkelen, initiëren en coördineren van alle (gepersonaliseerde) communicatie-uitingen;
  • Het coördineren en begeleiden van (gesegmenteerde) mailings van participerende bedrijven.