DM, CRM & Loyalty
Mijn resultaatgerichtheid en het perfectionisme sluit aan bij deze specialiteit. Het continue meten en verbeteren van de communicatie is waar mijn passie ligt. Bij Ogilvy & Mather Direct heb ik het DM vak geleerd op het account American Express en ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het opzetten van een loyalty programma; het eerste retail loyalty programma, voor Felix. Hieronder vindt u een greep uit mijn overige en recentere ervaringen op dit gebied.
De Bijenkorf Card
Bureau: Freelance i.s.m. Loyalty Lab
Als Campagne Manager CRM verantwoordelijk voor het ontwikkelen en
uitwerken van:
- Upgrade, spend-, cross- en upsell campagnes
- E-mailmarketing- testcampagnes
- Een programma voor een specifieke segment binnen de groep van Card Members voor 2012
- De introductie van haalmeeruitjecard.nl voor de Bijenkorf Card Members
Rocks’
Bureau: Freelance
Als Corporate Marketing Manager verantwoordelijk voor een optimale voortgang, coördinatie, afstemming en communicatie in projecten, waaronder de introductie van een nieuwe catalogus voor spaarders ( van 1 naar 4 keer per jaar) en de implementatie van een nieuwe webshop gebaseerd op de nieuwe stijl van de catalogus.
Air Miles – Loyalty Management Netherlands B.V
In vaste dienst
Als Communications Coordinator (mede)verantwoordelijk voor:
- Het opstellen van het Marketingcommunicatieplan;
- Het ontwikkelen, initiëren en coördineren van alle (gepersonaliseerde) communicatie-uitingen;
- Het coördineren en begeleiden van (gesegmenteerde) mailings van participerende bedrijven.