Online communicatie

In 2005 heb ik mijn eerst virale campagne begeleid voor de NS. Virale campagnes stonden nog in de kinderschoenen. Verder regelmatig betrokken bij opzetten en onderhouden van kleine en grote websites, inzet van owned en payed media. Ook het opzetten van e-mailcampagnes, een logisch vervolg op mijn DM ervaring, heb ik regelmatig gedaan. Dit is ook terug te vinden op mijn volledige CV.

Flora Holland

Bureau: Freelance i.s.m. Big Creatieve Network

Als Senior Project Manager een stand ontwikkeld en uitgewerkt met innovatieve winkelconcepten, zoals:

  • FlowerWindow; Interactieve Winkelruit – 24/7 een boeket samenstellen of een plant en/of bloem bestellen, d.m.v. een interactieve winkelruit
  • iBeacons; Personalized in-store experiences – Belonen van klant door inzetten van persoonlijke berichten en korting coupons op basis eerder aankoopgedrag
  • 3D Experience; Holoboxx en AR – Presenteren van producten d.m.v. 3D projectie/ hologram of augmented reality

 

South African Tourism – Zuid-Afrika Echt Dichtbij.

Bureau: Freelance i.s.m. Big Creatieve Network

Als Project Manager verantwoordelijk voor een campagne die jonge mensen inspireert naar Zuid-Afrika op vakantie te gaan. De campagne liet je Zuid-Afrika beleven door locals hun verhaal te laten vertellen (video) en bestond uit online media, outdoor, print en radio.

 

South African Tourism – Are you ready for Souths Africa?

Bureau: Freelance i.s.m. Big Creatieve Network

Als Project Manager verantwoordelijk voor een campagne die mensen inspireert naar Zuid-Afrika op vakantie te gaan. De campagne nodigt durfallen uit om mee te doen aan challenges. De campagne bestond uit online media, outdoor, print, events en radio.